Garanția de returnare a banilor
Furnizorul de servicii se obligă ca în cazul în care Clientul se abonează la un serviciu nou comandat, și, din orice motiv, nu este mulțumit de calitatea acestuia, sau nu primește ceea ce se aștepta, și face acest lucru în termen de 30 de zile de la efectuarea comenzii va primi o rambursare integrală a prețului de achiziție în următoarele condiții:
- Prețul de achiziție va fi creditat pe pagina de credit a clientului, care poate fi utilizat pentru a achiziționa ulterior orice servicii.
- În cazul în care Clientul solicită o rambursare a prețului serviciului de la serviciul de asistență pentru clienți și completează formularul de cerere de rambursare primit de la aceștia, Furnizorul de servicii va rambursa suma integrală a prețului de achiziție a serviciului pentru conturile bancare din România și suma minus comisionul de transfer pentru conturile bancare străine.
- Rambursarea este disponibilă pentru toate serviciile Rackhost, dar nu se aplică la înregistrarea de domenii și la încărcarea de credite.
- Garanția de returnare a banilor este valabilă numai pentru comenzile noi de servicii, adică nu poate fi utilizată pentru o schimbare de pachet sau o prelungire a serviciului.
- Furnizorul de servicii nu va emite o rambursare după 30 de zile de la data comenzii.
Prezentele norme pot fi modificate la o dată ulterioară, care va intra în vigoare de la data modificării pentru utilizatorii noi de servicii.