« Înapoi

De ce este importantă optimizarea motoarelor de căutare?

SEO

Motoarele de căutare s-au schimbat foarte mult de-a lungul anilor. Fiecare reproiectare a algoritmului a adus schimbări majore în modul în care sunt construite clasamentele de căutare. În prezent, vechile trucuri clasice de optimizare a motoarelor de căutare, cum ar fi linkurile goale sau folosirea cuvintelor cheie, sunt grav penalizate de motoarele de căutare populare. În ciuda acestui fapt, puțini sunt cei care îndrăznesc să riște să reducă resursele cheltuite pentru optimizarea motoarelor de căutare, deoarece, dacă sunt neglijate, schimbările motoarelor de căutare pot lăsa site-urile web nepregătite în orice moment.

SEO în trecut

Google a spus clar că nu va tolera trucurile SEO care au funcționat în trecut. Site-urile web și, prin urmare, calitatea conținutului lor trebuie să se îmbunătățească dacă vor să continue să aibă succes în optimizarea pentru motoarele de căutare. Cineva s-ar putea gândi de ce ar trebui să depindem de declarațiile Google când există atât de multe alte motoare de căutare pe internet. Dar să nu uităm că Google este liderul de piață din lume, așa că orice reacție sau penalizare din partea lor ar avea un impact serios asupra clasamentului site-ului dumneavoastră. În cazul în care un site web primește o penalizare din partea motoarelor de căutare, ar trebui să fie abordat imediat pentru a corecta problema. Problemele tehnice sunt cele mai ușor de rezolvate. În astfel de cazuri, ar trebui să se apeleze la instrumentele Webmaster. Conținutul repetitiv ar trebui să fie eliminat, un articol, o descriere sau o postare ar trebui să fie vizibil doar o singură dată pe site. Titlurile cu dezordine de cuvinte cheie ar trebui corectate. Conținutul superficial, în mare parte cuvinte cheie, ar trebui eliminat și înlocuit cu un conținut real de valoare. Linkurile irelevante ar trebui, de asemenea, să fie eliminate. Dacă am cerut site-urilor să afișeze un link către pagina care nu are o legătură organică cu a noastră, cereți-le să îl elimine!

SEO în prezent

Astăzi, optimizarea motoarelor de căutare nu mai este o soluție tehnică, ci o parte integrantă a marketingului și a relațiilor publice. Trebuie acceptat faptul că optimizarea motoarelor de căutare este esențială în lumea digitală de astăzi. De asemenea, sunt necesare rețelele de socializare și blogurile. Fiecare tweet, postare pe Facebook, postare pe blog despre compania dumneavoastră sau conținut postat pe site-ul dumneavoastră generează trafic. De asemenea, face ca feedback-ul consumatorilor să fie mai ușor de gestionat și poate face ca relația dintre companie și consumator să fie mult mai directă, ceea ce poate reduce potențialele regrete după o achiziție.

SEO în viitor

Principalul argument în favoarea optimizării pentru motoarele de căutare este că are un randament ridicat al investiției. A devenit mult mai dificil de utilizat decât în ultimii ani, dar randamentul investiției și lumea digitală fac din ea o necesitate.

Postări asociate