« Înapoi

8 sfaturi dacă sunteți la începutul activității de optimizare a motoarelor de căutare SEO

SEO

Vreți ca site-ul dumneavoastră să fie găsit online cât mai repede posibil? Doriți ca site-ul dvs. să apară cât mai sus în rezultatele de căutare Google? Optimizarea pentru motoarele de căutare vă ajută să faceți exact acest lucru. În timpul optimizării, site-ul dumneavoastră web va fi reproiectat pentru a facilita găsirea acestuia de către clienții care vă caută produsele și serviciile pe principalele motoare de căutare, cum ar fi Google și Yahoo. Pentru întreprinderile nou înființate, aceasta este o modalitate excelentă de a vă promova afacerea, dar poate, de asemenea, să atragă mai multe clicuri pe site-ul dumneavoastră existent. Optimizarea pentru motoarele de căutare, într-un sens mai larg, înseamnă, de asemenea, să vă străduiți să oferiți clienților cea mai bună calitate posibilă a serviciilor în acest proces. Mai jos vă împărtășim câteva sfaturi pentru a vă ajuta să atrageți mai mulți vizitatori pe site-ul dumneavoastră.

1. Includeți întotdeauna cele mai importante informații pe pagina dumneavoastră de pornire

Atunci când căutați ceva pe Google, rezultatele vor consta dintr-un titlu evidențiat și o scurtă descriere. Acest text scurt este primul instrument de marketing al companiei dvs. pe web. Pe pagina principală, includeți întotdeauna un titlu și o scurtă descriere a ceea ce face compania. De asemenea, ar putea fi benefic să includeți pe pagina principală caracteristicile cheie ale organizației.

2. Asigurați-vă vizibilitatea companiei pe rețelele de socializare

Pe rețelele de socializare, clienții pot comenta calitatea produselor și serviciilor oferite, ceea ce le poate crește prestigiul, deoarece se ascultă unii pe alții. În plus, numărul mare de persoane care cunosc compania facilitează răspândirea numelui acesteia, astfel încât mulți clienți potențiali noi o pot găsi.

3. Aveți o versiune optimizată pentru mobil a site-ului web

Odată cu explozia dispozitivelor de navigare pe mobil, este important să ai un site web care să fie bine reprezentat în acest domeniu.

4. Folosiți un fel de aplicație de analiză și statistică a traficului pe site-ul web

Aplicațiile de analiză vă pot ajuta să aflați o mulțime de date despre navigatorii de pe site-ul dumneavoastră. Datele despre vizitatori vă pot ajuta să luați decizii de marketing. O astfel de aplicație este Google Analytics.

5. Creați întotdeauna un link de întoarcere către site-ul web

Fie că este vorba de un site web auxiliar, un site subsidiar, site-ul web al unei organizații partenere, un blog, un profil social, plasați întotdeauna linkuri către pagina principală a companiei.

6. Plasați compania în Google Places

În cazul în care cuvintele-cheie legate de serviciul sau produsul dumneavoastră apar în rezultatele căutării din Google Places, plasați-vă compania în Google Places (de exemplu, restaurant din Oradea, tehnologia informatică din București, reparații biciclete Cluj).

7. Încercați să obțineți linkuri către cât mai multe site-uri web posibil

Împreună cu partenerii dumneavoastră, plasați pe paginile proprii linkuri către site-urile celorlalți, deoarece linkurile în cât mai multe locuri posibile reprezintă în continuare cea mai bună modalitate de a crește numărul de vizitatori pe paginile dumneavoastră.

8. Folosiți cât mai multe linkuri către subpagini unice pe cât posibil pe pagina principală

Plasați pe pagina principală linkuri către principalele subpagini ale site-ului companiei dumneavoastră! Acestea ar trebui să se refere la conținut și să includă cuvinte cheie!

Postări asociate