Instagram este cel mai eficient instrument de branding disponibil în prezent și este, de asemenea, o modalitate foarte bună de monetizare. Există atât de multe modalități de a monetiza o pagină profesională de Instagram, acestea sunt metodele enumerate în acest articol al Blogging Wizard, din care am alcătuit o listă cu 10 cele mai bune.
1, Postări sponsorizate
Aceasta este prima opțiune care se dă de la sine, iar cei mai mulți influenceri profită de ea. O companie vă plătește pentru a recomanda produsul sau serviciul lor bazei dumneavoastră de urmăritori, care acoperă în mare parte publicul țintă al clientului.
2, „Ambasador” al mărcii
Dacă stilul, valorile, audiența și tema unui profil Instagram se potrivesc perfect pentru o companie, acel influencer poate lucra și ca ambasador al mărcii – cu postări sponsorizate regulate și apariții la evenimente și postări ale companiei. În astfel de cazuri, merită, de asemenea, să folosiți funcția de postări partajate.
3, Programul de afiliere
Mai puțin riscant pentru clienți față de postările sponsorizate tradiționale: compania cere paginii de Instagram să facă un link către povestea sa – și un URL unic pentru a măsura performanța acesteia – și apoi plătește o cotă predeterminată de clicuri și/sau achiziții.
4, Produse cu etichetă privată
În timp ce comercializarea implică dezvoltarea de produse și crearea unui sistem de comenzi online, depinde de dvs. să decideți câte produse cu etichetă privată vindeți, iar profiturile sunt doar ale dvs.
5, Conținut descărcabil
Pot fi vândute și produse digitale, cum ar fi cărți electronice, PDF-uri, șabloane grafice, fișiere audio etc.
6, Magazin Instagram
Acum puteți face cumpărături pe platforma Instagram, afișând produsele în postările dvs. și etichetându-le către un magazin online.
7, Video „Teleshop”
Algoritmul Instagram preferă cel mai mult videoclipurile live, astfel încât realizarea unui videoclip live de tip „teleshop” care prezintă un produs sau un serviciu are șanse mari să maximizeze audiența și activitatea pe un webshop.
8, Solicitați asistență
Puteți, de asemenea, să le cerem direct bani urmăritorilor noștri, de exemplu pentru a produce mai mult conținut distractiv și/sau util. Site-ul Patreon poate fi un instrument grozav pentru acest lucru, trebuie doar să faceți un link către opțiunea de susținere pe Instagram.
9, Construiți o listă de e-mail
Listele de e-mail sunt unul dintre cele mai valoroase instrumente de marketing online, iar o pagină de destinație poate fi o ” capcană” excelentă pentru a colecta adrese. Odată ce ai făcut acest lucru, tot ce trebuie să faceți este să creați un link către ea în poveștile dvs. de pe Instagram și apoi să trimiteți oferte abonaților.
10, Abonament
Abonamentul este cel mai bun model de afaceri în zilele noastre, deoarece garantează un venit previzibil și regulat. În schimbul unui abonament, puteți oferi un produs sau un serviciu, apartenența la un club exclusivist sau accesul la cursuri online. O astfel de soluție necesită un brand puternic, din care Instagram este un element esențial!