Prima impresie este întotdeauna importantă, așa că, atunci când vine vorba de redactarea unui site web, textul de bun venit are o importanță deosebită. Acesta este textul care apare în partea de sus a paginii de start. Este un text scurt, dar care trebuie să aibă un impact complex, deoarece trebuie să exprime conținutul, stilul și publicul țintă al site-ului web, precum și să ofere un impuls imediat către acțiune. MonsterInsights a enumerat cele mai populare tipuri de text de întâmpinare, care reprezintă un punct de plecare excelent pentru proiectarea sau reproiectarea unui site web.
Reducere pentru înscriere
Este o tactică obișnuită pentru site-urile web care oferă un newsletter al companiei să încurajeze vizitatorii să se înscrie cu ajutorul textului de bun venit. În schimb, ei oferă ceva în plus față de conținutul obișnuit: o reducere exclusivă pentru furnizarea unei adrese de e-mail – de obicei, un procent din prima achiziție.
Aceeași reducere poate fi oferită și într-o fereastră pop-up, nu doar pentru abonare, ci și pentru activarea notificărilor de noutăți în browser.
Anunțați o promoție
Atunci când o companie anunță o mare vânzare, este mai bine să o facă spectaculoasă, anunțându-și clienții și/sau consumatorii chiar în textul de bun venit al site-ului.
O soluție și mai eficientă este adăugarea unui cronometru cu numărătoare inversă lângă/sub textul care anunță promoția, indicând astfel data de expirare a ofertei și crescând senzația de „nu ratați promoția”.
Codul cuponului
Dacă un cod de cupon este asociat cu o promoție – de exemplu, o recomandare a unui influencer – atunci caseta din partea de sus a paginii principale ar trebui să conțină deja un cod de introducere a codului, astfel încât vizitatorul să fie imediat încurajat să folosească reducerea, așadar să facă o achiziție.
Notificarea evenimentului
Organizăm o conferință profesională?
Invităm un musafir celebru la o lansare de produs?
Indiferent de evenimentul pe care îl organizăm, solicităm vizitatorilor să includă adresa lor de e-mail ca mesaj de bun venit dacă doresc să fie notificați cu privire la detaliile evenimentului pe măsură ce acestea devin disponibile.
Conținut descărcabil
Dacă dispuneți de materiale profesionale care pot fi descărcate gratuit, de exemplu sub forma unui ebook, acestea pot fi folosite și ca text de bun venit – fie cu un link, fie cerând adresa de e-mail la care poate fi trimis documentul.
Conținut prezentat
Un link către un articol de blog extrem de detaliat și foarte util, cu caracter etern, poate fi, de asemenea, un mesaj de bun venit.
Film sau tur de imagine
Site-urile web profesionale pot oferi un „tur” video ca mesaj de bun venit, care începe automat să arate ce și unde se găsește pe site, sau primul video poate fi un film de imagine care poate impresiona imediat vizitatorii.
Mass-media socială
Dacă social media este extrem de importantă pentru marketingul online al companiei dumneavoastră și nu aveți o promoție sau o ofertă specială, puteți oferi să vă urmăriți profilurile de social media în timpul „sezonului castraveților” – evidențiind tipul de conținut pe care îl oferiți.