Nu vă uitați la numărul de vizitatori, ci la activitate – acesta este unul dintre cele mai importante sfaturi ale specialiștilor în marketing online. Pentru că, în social media, este inutil să ajungi la o mulțime de oameni dacă aproape nimeni nu este mișcat – la propriu – de o postare, măcar sub forma unui like, dar și mai ales a unui distribuire, a unui comentariu sau a unui click pe un link. Doar dintr-o astfel de activitate o afacere sau un marcaj va obține clienți sau vizitatori.
Post Planner a reunit 8 sfaturi pe care trebuie neapărat să le urmezi dacă vreți să generați activitate pe Facebook.
1, Urmăriți tendințele și știrile
Pentru a face postări care să genereze activitate pe tema paginii tale de Facebook, este esențial să urmăriți noutățile și tendințele pe tema respectivă. Doar așa puteți crea postări informative, relevante, oportune și cu valoare de știre.
2, Inspirație
O poveste care îndeamnă la reflecție, o statistică importantă, o utilizare interesantă a unui produs – astfel de postări pot inspira adepții. Postările inspiraționale sunt, de obicei, cele mai populare și, de asemenea, primesc cele mai multe distribuiri și comentarii.
3, Aspectul de calitate
Aveți nevoie de un aspect vizual pentru postările dvs. – dacă nu partajați un videoclip, ar trebui să partajați o fotografie, dacă nu partajați o fotografie, ar trebui să creați un grafic. Există programe excelente de design grafic, dar există și o concurență tot mai mare pe rețelele sociale, așa că trebuie să acordați o atenție deosebită fiecărui mic detaliu pentru a crea un aspect de calitate și care să atragă atenția, chiar dacă „doar” folosiți un șablon Canva, de exemplu.
4, Puneți o întrebare
Întrebările activează întotdeauna publicul, așa că merită să le cereți părerea urmăritorilor dvs. Bineînțeles, veți avea succes doar dacă puneți întrebări pe un subiect care este cu adevărat relevant pentru publicul dvs. țintă
5, Strategia hashtag-urilor
Etichetați-vă postările cu hashtag-uri relevante! Dacă adăugați hashtag-uri care sunt cu adevărat relevante pentru subiectul postării sau al primului comentariu, aveți mult mai multe șanse să ajungeți la publicul țintă. Dacă nu o facem, nu vom ajunge la cei care ar putea fi interesați de postare, astfel încât este probabil să nu existe activitate.
6, Interacțiunea cu publicul dvs.
Atunci când primiți comentarii la o postare, răspundeți cât mai rapid și mai util – chiar și cu umor, dacă subiectul și comentariul permit. Algoritmul Facebook monitorizează cât de receptivi sunt administratorii paginii la postări și, dacă o facem, va arunca postarea în newsfeed către mai mulți utilizatori care sunt susceptibili de a fi activați de postare.
7, Reciclarea postărilor cu succes
A existat o postare cu un an sau doi în urmă sau chiar mai mult timp în urmă care a fost un mare succes și a generat o mulțime de activitate? De ce să nu o distribuiți din nou? Dacă postarea nu și-a pierdut relevanța, este sigur să o distribuiți din nou, deoarece este posibil să genereze din nou activitate și să ajungă la multe persoane care nu au văzut-o prima dată când a apărut.
8, Monitorizarea statisticilor
Facebook oferă, de asemenea, statistici cu privire la activitatea pe care o postare o generează. Urmărirea acestor statistici vă va ajuta să decideți ce postări au avut succes și ce tipuri de postări ar trebui să ignorați în viitor.
Pentru mai multe sfaturi privind generarea de activitate pe Facebook, faceți clic aici pentru seria noastră de articole în patru părți!