« Înapoi

7 instrumente de marketing de conținut pentru a vă îmbunătății afacerea

GoogleBazele ITMarketingul online

Orice afacere de succes are nevoie de un marketing cu conținut bun. Trebuie să fii conștient de influența pe care o pot avea cuvintele asupra utilizatorilor. Un cuvânt sau o frază poate schimba sensul unei propoziții și poate redirecționa conținutul într-o altă direcție. Indiferent dacă sunteți un începător sau un expert, veți primi vizitatori în funcție de calitatea conținutului dumneavoastră, așa că trebuie să fiți conștient de acest lucru pentru a ajunge mai târziu la consumatori. În fiecare zi, 60% dintre comercianți publică cel puțin o informație nouă. Deci, înseamnă că acest conținut este neapărat eficient? Din fericire, există zeci de instrumente de marketing disponibile pentru a vă îmbunătăți conținutul. Verificați-le!

 

1) Evernote

Marea majoritate a specialiștilor în marketing urmăresc să organizeze conținutul în primul rând în activitatea lor. Aici intervine Evernote. La prima vedere, poate părea un simplu instrument de sortare și arhivare, dar este mult mai mult decât atât. Puteți crea notițe, o listă de lucruri de făcut, o bibliotecă de idei pentru actualizări de social media sau chiar un calendar de social media.

 

2) Feedly&Buzzsumo

Te-ai gândit vreodată la un instrument care să conțină toate informațiile de care ai nevoie despre blogul dumneavoastră preferat, portalul de știri, revista online? Acest instrument grozav vă ajută să urmăriți tendințele, conținutul cel mai partajat și cel mai vizualizat și chiar vă ajută să creați conținut. Feedly combină, de asemenea, instrumentul de automatizare a rețelelor sociale Buffer.

 

3) Glisser

Cuvintele au avut întotdeauna o mare putere asupra utilizatorilor, dar imaginile și videoclipurile s-au dovedit ulterior să aibă un efect agravant. După cum probabil știți de la școală, este mult mai ușor să vă amintiți ceva ce ați văzut decât ceva ce ați scris. Glisser ar putea deveni cel mai bun prieten al tău. Acesta are mai multe avantaje, inclusiv posibilitatea de a vă încărca prezentările Keynote sau PP sau de a vizualiza slide-uri de exemplu, de a colecta like-uri, feed-uri Twitter și de a plasa voturi ale publicului pe slide-urile dvs. Dacă doriți să vă alăturați slide-urile în calitate de membru, trebuie doar să introduceți codul sau URL-ul principal al prezentării în smartphone-ul dumneavoastră.

 

4) Trello

Această platformă este ca un meniu all-inclusive. Aici vă puteți planifica conținutul săptămânal, inclusiv comentariile și notele dvs. sau ale colegilor dvs. Toate sarcinile vă sunt atribuite dumneavoastră sau unui proiect pe care îl gestionați. Astfel, tot marketingul dumneavoastră de conținut se află într-un singur loc.

 

5) Apester

Dacă doriți să fiți la curent cu cele mai recente tendințe, ceea ce este o necesitate și un lucru pe care fiecare specialist în marketing ar trebui să îl cunoască. Dacă nu ați auzit până acum de Apester, acum este momentul, deoarece 2016 este anul conținutului dinamic. Cu acest instrument de marketing de conținut puteți rula sondaje, chestionare și alte categorii de conținut interactiv. Implicarea consumatorilor în conținutul pe care îl creați este o modalitate ușoară de a vă menține publicul implicat.

 

6) Outbrain

S-ar putea să vină un moment în care ești mândru de conținutul tău și știi că ai făcut tot posibilul să livrezi o bucată de conținut captivantă și eficientă, dar tot nu-ți atrage publicul suficient de mult pentru ca acesta să o partajeze. Outbrain are o soluție pentru acest lucru, care vă permite să obțineți mai mulți vizitatori pentru orice tip de design de marketing de conținut, cum ar fi: videoclipuri, bloguri, infografice prin marcarea conținutului dvs. ca fiind recomandat alături de alte opțiuni de link. Toți specialiștii în marketing se luptă într-o oarecare măsură cu distribuția de conținut, iar Outbrain s-a dovedit a fi cea mai bună soluție la această problemă.

 

7) Grammarly

Din punctul de vedere al unui specialist în marketing, gramatica este cel mai important atribut pentru un conținut bun – la urma urmei, cine ar citi un conținut plin de greșeli gramaticale? Nimeni… Și nu doar pentru că face conținutul greu de înțeles, ci și pentru că îl face extrem de neprofesionist. Dacă aveți o problemă în a ajunge în top, trebuie să acordați atenție gramaticii. Grammarly vă poate fi cel mai bun ajutor de acum încolo. Acesta poate fi folosit în Gmail, Google Docs sau în orice alt câmp de text. Vă oferă sfaturi precise, cum ar fi o listă de sinonime, informații despre timpul viitor condițional în limba engleză sau un avertisment pentru lipsa ordinii cuvintelor pe drumul spre succes.

Postări asociate