Pachetele noastre de business e-mail
În această publicație, vom analiza problemele comune legate de e-mail și vom oferi câteva soluții.
Imposibilitatea de a citi e-mailurile
Pot exista mai multe motive pentru acest lucru, aici le vom analiza pe cele mai frecvente
Nume de utilizator incorect
Majoritatea clienților de e-mail cer doar partea de dinaintea lui @ din numele de utilizator, nu și adresa de e-mail completă.
Ați încercat să folosiți SSL pe un port care nu este SSL
Dacă doriți să folosiți SSL pentru e-mailurile primite, puteți face acest lucru cu următoarele porturi:
- POP3-SSL: 995
- IMAP-SSL: 993
Utilizați un port greșit
În cazul în care nu folosim SSL, trebuie utilizate următoarele porturi:
- POP3: 110
- IMAP: 143
Host/Server
Trebuie să ne asigurăm că folosim serverul corect pentru a primi corespondența.
Nu puteți trimite e-mailurile
Autentificare SMTP
Unele servere de e-mail necesită autentificarea SMTP pentru toate e-mailurile trimise. Aceasta se găsește de obicei în meniul de setări avansate al clientului de e-mail.
Nume de utilizator incorect
Majoritatea clienților de e-mail solicită doar partea de dinaintea lui @ din numele de utilizator, nu și adresa de e-mail completă.
Ați încercat să folosiți SSL pe un port care nu este SSL
Dacă doriți să folosiți SSL pentru e-mailurile primite, puteți face acest lucru cu următorul port:
- SMTP-SSL: 465
Utilizați un port greșit
În cazul în care nu folosim SSL, trebuie să folosim următorul port:
- SMTP: 25
Este important să folosiți un port criptat ori de câte ori este posibil pentru a vă securiza conexiunea. De asemenea, este posibil ca ISP-ul dumneavoastră să blocheze portul 25.
Host/Server
Trebuie să ne asigurăm că folosim serverul potrivit pentru a primi e-mailurile noastre.