« Înapoi

Probleme comune de e-mail

BazăE-mail

Pachetele noastre de business e-mail

În această publicație, vom analiza problemele comune legate de e-mail și vom oferi câteva soluții.

Imposibilitatea de a citi e-mailurile

Pot exista mai multe motive pentru acest lucru, aici le vom analiza pe cele mai frecvente

Nume de utilizator incorect

Majoritatea clienților de e-mail cer doar partea de dinaintea lui @ din numele de utilizator, nu și adresa de e-mail completă.

 

Ați încercat să folosiți SSL pe un port care nu este SSL

Dacă doriți să folosiți SSL pentru e-mailurile primite, puteți face acest lucru cu următoarele porturi:

  • POP3-SSL: 995
  • IMAP-SSL: 993

Utilizați un port greșit

În cazul în care nu folosim SSL, trebuie utilizate următoarele porturi:

  • POP3: 110
  • IMAP: 143

Host/Server

Trebuie să ne asigurăm că folosim serverul corect pentru a primi corespondența.

Nu puteți trimite e-mailurile

Autentificare SMTP

Unele servere de e-mail necesită autentificarea SMTP pentru toate e-mailurile trimise. Aceasta se găsește de obicei în meniul de setări avansate al clientului de e-mail.

Nume de utilizator incorect

Majoritatea clienților de e-mail solicită doar partea de dinaintea lui @ din numele de utilizator, nu și adresa de e-mail completă.

Ați încercat să folosiți SSL pe un port care nu este SSL

Dacă doriți să folosiți SSL pentru e-mailurile primite, puteți face acest lucru cu următorul port:

  • SMTP-SSL: 465

Utilizați un port greșit

În cazul în care nu folosim SSL, trebuie să folosim următorul port:

  • SMTP: 25

Este important să folosiți un port criptat ori de câte ori este posibil pentru a vă securiza conexiunea. De asemenea, este posibil ca ISP-ul dumneavoastră să blocheze portul 25.

Host/Server

Trebuie să ne asigurăm că folosim serverul potrivit pentru a primi e-mailurile noastre.

Aveți nevoie de business e-mail?

Veți găsi cu siguranță pachetul potrivit în oferta Rackhost.

Încerc

Postări asociate