« Înapoi

Configurați un client de e-mail pe dispozitivele mobile iOS (iPhone, iPad)

E-mailBază

Pachetele noastre de business e-mail

1. În setări, găsiți aplicația numită Mail și deschideți-o. Aceasta este clientul de e-mail implicit de pe dispozitivele iPhone și iPad.

2. Faceți clic pe prima filă Accounts pentru a adăuga un nou cont de e-mail!

3. Dacă aveți deja conturi de e-mail înregistrate în client, le puteți vedea aici. Pentru a adăuga un nou cont de e-mail, faceți clic pe butonul Adăugați cont de mai jos!

4. Selectați tipul de cont de e-mail pe care doriți să îl adăugați! Pentru o adresă de e-mail Rackhost, selectați Altele în partea de jos și apoi Adăugați cont de e-mail!

5. Pe pagina următoare, introduceți numele, adresa de e-mail, parola și o descriere a adresei de e-mail pe care doriți să o afișați.

6. Pe pagina următoare, selectați dacă doriți să configurați un cont IMAP sau POP3 (IMAP este recomandat în mod implicit), apoi introduceți detaliile serverului de e-mail de intrare și de ieșire, după cum urmează.

Serverul de poștă electronică de intrare:

  • Hostname: imap.rackhostmail.com sau pop3.rackhostmail.com
  • Nume utilizator: adresa de e-mail
  • Parolă: parola asociată cu adresa de e-mail

Pentru serverul de e-mail de ieșire:

  • Nume gazdă: smtp.rackhostmail.com
  • Nume utilizator: adresa de e-mail
  • Parolă: parola asociată cu adresa de e-mail

7. Faceți clic pe butonul Următorul din dreapta sus!

Aveți nevoie de business e-mail?

Veți găsi cu siguranță pachetul potrivit în oferta Rackhost.

Încerc

Postări asociate