Pachetele noastre de e-mail de afaceri
Adesea, dorim să gestionăm mai multe adrese de e-mail într-un singur client de poștă electronică pentru a ne facilita gestionarea e-mailurilor. Thunderbird poate fi o alegere bună în acest scop, iar mai jos veți găsi instrucțiuni despre cum să îl configurați.
Sincronizarea cu contul dumneavoastră Mozilla Thunderbird:
Pe ecranul de pornire al Thunderbird, selectați fila Creare căsuță poștală nouă!
Apoi trebuie să introduceți adresa [email protected], precum și numele și parola alese!
După ce ați introdus numele și adresa de e-mail pe care doriți să le setați (dacă sistemul nu o stabilește automat), trebuie să introduceți imap.rackhostmail.com în secțiunea de intrare și smtp.rackhostmail.com în secțiunea de ieșire și să introduceți numele de utilizator pe care l-ați ales! În cele din urmă, faceți clic pe butonul Gata pentru a activa contul.
Este posibil să nu doriți să utilizați Mozzilla Thunderbird în acest scop, ci un alt client de e-mail. Există o soluție pentru acest caz: puteți găsi, de asemenea, ajutor pentru configurarea altor clienți de poștă electronică în Baza noastră de cunoștințe.