« Înapoi

Profiluri de facturare

Administrație generală

În sistemul Rackhost, aveți opțiunea de a crea mai multe profiluri de facturare, ceea ce vă permite să introduceți informații de facturare pentru fiecare serviciu în parte. Odată intrat în profilul utilizatorului, selectați Facturare și credite. Aici puteți vedea facturile plătite anterior, pe care le puteți descărca în orice moment, și facturile care așteaptă în prezent să fie plătite (figura 1.).

După ce vă autentificați în contul dvs., veți vedea în partea stângă meniurile. Al doilea element de meniu este ""Facturare și credite"", unde veți găsi toate informațiile legate de facturare și credite.

În fila Abonamente, puteți vedea toate serviciile pe care le folosiți cu acest cont de utilizator (figura 2.). Coloana Profil de facturare arată ce profil de facturare este activ în prezent pentru serviciul respectiv. Puteți schimba acest lucru selectând butonul de modificare. Aici puteți alege între profilurile existente sau puteți crea un profil de facturare complet nou (figura 3.).

După submeniul "Facturi", veți găsi submeniul "Abonamente", unde puteți vizualiza denumirile serviciilor, datele de expirare, starea serviciilor, profilurile de facturare și modificările acestora, perioadele și prețurile nete de reînnoire.

În submeniul "Abonamente", există un buton Modificare în secțiunea Profil de facturare. Dacă faceți clic pe acesta, se va deschide o pagină cu opțiunea "Utilizarea existentă" în colțul din stânga sus, care vă permite să alegeți dintre profilurile de facturare create anterior. În partea dreaptă se află opțiunea "Creați unul nou" care vă permite să creați un profil nou

În secțiunea Profiluri de facturare puteți vedea toate profilurile de facturare, pe care le puteți modifica sau șterge dacă nu sunt utilizate (figura 4.). Când creați un profil nou, puteți introduce o adresă de e-mail unică dacă doriți să trimiteți informații de facturare unor persoane diferite. (figura 5.)

În submeniul ""Profiluri de facturare"", veți vedea un buton verde denumit "Profil de facturare nou". Dacă faceți clic pe acesta, se va deschide o pagină în care puteți crea un nou profil de facturare. De asemenea, tot în submeniul " Profiluri de facturare", la sfârșitul fiecărui profil creat, există o pictogramă de modificare pentru a modifica profilul și o pictogramă "x" pentru a-l șterge.

Modificare profil de facturare

Dacă aveți deja un cont, puteți crea un nou profil de facturare atunci când comandați servicii noi. Atunci când comandați un nou serviciu, sistemul vă va oferi ultimul profil de facturare pe care l-ați utilizat. Dacă modificați profilul de facturare al unui serviciu care nu a fost încă plătit, informațiile de pe factură vor fi actualizate în mod corespunzător.

Atenție! Detaliile de facturare trebuie să fie modificate înainte de a comanda serviciul în cauză, deoarece acest lucru nu va avea niciun efect asupra serviciilor comandate anterior (figura 6.).

Pagina pe care o vedeți în imagine apare atunci când comandați un nou serviciu. În acest caz, puteți crea un nou profil de facturare făcând clic pe butonul " Noua adresă de facturare" din dreapta

Doriți să vizualizați serviciile Rackhost?

Încerc

Postări asociate