« Înapoi

Gestionarea biletelor de eroare

Administrație generală

Biletele de eroare ne permit să rezolvăm orice problemă cât mai rapid și ușor posibil. Dacă observați o eroare în sistem, vă rugăm să utilizați sistemul nostru de tichete de suport!

Utilizarea biletelor de eroare

Pentru a crea un bilet de eroare, conectați-vă în sistemul Rackhost, în contul dumneavoastră de utilizator (figura 1.), și accesați opțiunea Bilete de eroare! Apoi faceți clic pe butonul Creare bilet de eroare t pentru a crea un bilet!

Dacă faceți clic pe opțiunea "Bilete de eroare" din meniu, veți vedea un buton verde denumit "Creare bilet de eroare", care vă permite să creați un nou bilet de eroare în cazul unei probleme sau întrebare.

Atunci când creați un bilet de eroare, este posibil să selectați categoria în care se încadrează tematic biletul (figura 2), ușurând gestionarea ulterioară a acestora.

După ce apăsați butonul verde, se va deschide o nouă pagină în care puteți selecta categoria și subiectul biletului de eroare după care, mai jos puteți scrie problema sau întrebarea.

Odată cemesajul a fost trimis, puteți vedea conținutul mesajului, ora la care a fost trimis și starea acestuia (figura 3).

După trimiterea biletului de eroare, sistemul trimite un mesaj marcat cu verde care confirmă crearea cu succes a biletului.

Atunci când primiți un răspuns la mesajul de eroare pe care l-ați trimis, îl veți vedea în partea stângă, indicat printr-un număr roșu (figura 4.). În plus, un mesaj de notificare va fi trimis la adresa de e-mail a persoanei de contact pentru a vă asigura că răspunsul nu este ratat.

Atunci când primiți un răspuns la biletul de eroare pe care l-ați creat, va fi afișat un număr în meniul "Bilete de eroare", iar dacă faceți clic pe elementul de meniu, rândul biletului de eroare la care s-a răspuns va fi verde.

Faceți clic pe mesaj pentru a vedea răspunsul primit împreună cu mesajul original. Dacă considerați că problema a fost rezolvată, vă rugăm să închideți schimbul de mesaje făcând clic pe butonul Închidere bilet de eroare pentru a face procesul mai ușor! (figura 5.)

După ce deschideți biletul de eroare la care s-a răspuns, veți vedea răspunsul care v-a fost dat. Dacă răspunsul a fost satisfăcător, puteți închide biletul făcând clic pe butonul albastru ""Închideți biletul de eroare", dar dacă doriți să mai scrieți, o puteți face în secțiunea Mesaj și apoi îl puteți trimite făcând clic pe butonul verde "Trimitere".

Doriți să vizualizați serviciile Rackhost?

Încerc

Postări asociate