Biletele de eroare ne permit să rezolvăm orice problemă cât mai rapid și ușor posibil. Dacă observați o eroare în sistem, vă rugăm să utilizați sistemul nostru de tichete de suport!
Utilizarea biletelor de eroare
Pentru a crea un bilet de eroare, conectați-vă în sistemul Rackhost, în contul dumneavoastră de utilizator (figura 1.), și accesați opțiunea Bilete de eroare! Apoi faceți clic pe butonul Creare bilet de eroare t pentru a crea un bilet!
Atunci când creați un bilet de eroare, este posibil să selectați categoria în care se încadrează tematic biletul (figura 2), ușurând gestionarea ulterioară a acestora.
Odată cemesajul a fost trimis, puteți vedea conținutul mesajului, ora la care a fost trimis și starea acestuia (figura 3).
Atunci când primiți un răspuns la mesajul de eroare pe care l-ați trimis, îl veți vedea în partea stângă, indicat printr-un număr roșu (figura 4.). În plus, un mesaj de notificare va fi trimis la adresa de e-mail a persoanei de contact pentru a vă asigura că răspunsul nu este ratat.
Faceți clic pe mesaj pentru a vedea răspunsul primit împreună cu mesajul original. Dacă considerați că problema a fost rezolvată, vă rugăm să închideți schimbul de mesaje făcând clic pe butonul Închidere bilet de eroare pentru a face procesul mai ușor! (figura 5.)